Jan en Connie op reis.....

Mullerthal/Klein Zwitserland

vandaag moeten we eerst boodschappen doen want vanmiddag zitten de winkels dicht.
Dit keer doen we boodschappen bij de Cactus in Diekirch, een leuke winkel waar je met je karretje op een lopende band moet staan om naar boven te gaan.
Het is een leuke winkel dus zelfs Jan doet op zijn gemak boodschappen.
Daarna terug naar de camping voor een bakkie koffie en daarna doen we onze wandelschoenen aan en gaan we met de auto naar het Mullerthal (Klein Zwitserland).
Daar gaan we wandelen en onderweg komen we verschillende watervallen en enorme rotsen tegen.
Tussen de spleten van de rotsen is het lekker koel want de zon schijnt er niet en je voelt een lekker koud briesje.
Soms is het oppassen om niet vast te komen zitten in zo`n spleet want ze zijn behoorlijk smal, Jan heeft daar natuurlijk weer veel minder last van vind hij zelf.
Het is in ieder geval een prachtig gebied om te wandelen, heel apart met die hoge rotsen.
Als we honger krijgen keren we weer terug naar de camping, onderweg komen we langs verschillende haarspeldbochten en dan komt de coureur in Jan naar boven.
Wat dat betreft is Luxemburg wel een prachtig land, zo zit je in de bergen en dan weer op het vlakke land, geweldig en zeker met dit weer natuurlijk.
Terug op de camping even lekker eten en dan moet de was gedaan worden want dat droogt nu lekker.
Daarna gaan we weer even in de Sure zwemmen want het is toch wel erg warm inmiddels.
De thermometer van de buurman staat vandaag op 39 graden in de schaduw dus we hebben wel wat afkoeling nodig.
Daarna lekker douchen en dan weer onder 'onze' boom en dan is het prima uit te houden.
Eten doen we maar wat later want de Eriba is veranderd in een sauna inmiddels en als de zon een beetje weg is is het een stuk aangenamer om te koken.
En vanavond kunnen we weer lekker lang buiten zitten, wat een narigheid toch zo`n vakantie!