Jan en Connie op reis.....

Saint Jean de Muzols

Vandaag belooft het weer lekker weer te worden dus doen we eerst de was.
Als dat opgehangen is stappen we in de auto om een route te rijden door de Ardeche.
Wanneer we halverwege zijn zien we een oud vrouwtje met een kudde geiten dus dat willen we even op de foto zetten.
Wanneer ik haar vraag of ik haar op de foto mag zetten zegt zei dat dit mag voor €1,00.
Dus ik roep naar Jan dat hij even een euro moet pakken en ondertussen kletst het vrouwtje me de oren van het hoofd, alleen weet ik niet waarover het gaat helaas.
Ik schiet de nodige foto`s en met een au revoir rijden we weer verder.
Onderweg komen we langs Lalouvesc, een bedevaartsoord waar elk jaar miljoenen bedevaartsgangers naar toe komen en daarna naar Saint Félicien waar elk jaar in juni meer dan 12000 wielrenners komen voor de bekende tour: L'Ardéchoise.
Daarna weer terug naar de camping en dan hebben we toch al weer een kleine 100km gereden.
De rest van de middag lekker luieren in de zon, morgen weer een dag...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!