Jan en Connie op reis.....

Malempré-Manhay (Belgische Ardennen) 388km

Na een koude nacht staan we vroeg op want we gaan vandaag weer wat naar het noorden rijden.
Wanneer we wegrijden is het 7,5 graden dus best fris in je korte broek en een hemdje.
De reis gaat voorspoedig, bij Nancy is het behoorlijk druk op de weg maar verder valt het wel mee gelukkig.
Er zijn alleen erg veel vrachtwagens op de weg terwijl er, als je de nieuwsberichten moet geloven, juist minder vrachtwagens rijden vanwege de crisis.
Nou, de vrachtwagens die dus wel rijden zitten allemaal op de weg tussen Nancy en Metz!
Tegen de tijd dat we in Luxemburg rijden wordt het minder druk op de weg en wij moeten er toch vanaf want hier kunnen we nog even goedkoop tanken, jaja, alle beetjes helpen.
Daarna gaan we weer verder richting Malempré waar we rond 14:00 uur aankomen op de camping (Moulin de Malempré).
De camping is bijna leeg dus we kunnen een leuke plaats uitzoeken en snel zetten we de Eriba op zijn plek.
Daarna even boodschappen doen en dan weer snel naar de caravan voor een frisse duik in het zwembad en ons laatste vakantiebruin bijbakken want het is weer lekker warm hier.
Maar dat snel terug zijn lukt niet want terwijl wij boodschappen doen sluiten ze hier de weg af en moeten we ruim 10km omrijden om op de camping te komen.
Gelukkig hebben we de TomTom bij ons want anders had het best lastig geworden om de caravan terug te vinden.
Dan kunnen we eindelijk genieten van het mooie weer en onze laatste vakantiedag.
Maar op deze camping komen we zeker nog wel eens terug want het is hier prachtig en genoeg te doen in de omgeving dus een verblijf van 1 nacht is dan veel te kort.
Nou ja, wie weet met Hemelvaart of Pinksteren.....